Fietstocht naar Vught

maandag 06 juni, 2022
Locatie:Start bij de kerk
Tijd:Tussen 12.30 en 14.30

De diaconie/ZWO organiseert samen met de Protestantse gemeente in Vught een fietstocht om geld in te zamelen voor ons Kerk in Actieproject Bethania in Moldavië.

De tocht gaat naar de Protestantse kerk in Vught, waar je deze kerk kunt bezichtigen. Je wordt hier gastvrij ontvangen met een hapje en een drankje. Tegelijkertijd fietsen gemeenteleden uit Vught in tegengestelde richting naar ons kerkje. Het doel is ook om elkaar onderweg te ontmoeten.

« Agendaoverzicht

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers