Film: De dirigent

woensdag 26 oktober, 2022
Locatie:Hilvarenbeek
Tijd:14:30

De Protestantse gemeente Hilvarenbeek organiseert een filmmiddag. De film ‘De Dirigent’ is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de uit Nederland afkomstige Antonia Brico. Eind jaren ’20 was zij de eerste vrouwelijke dirigent ter wereld die succesvol grote symfonieorkesten dirigeerde.

De film wordt vertoond in het Open Huis, het bijgebouw van de Protestantse gemeente Hilvarenbeek.

Adres: Vrijthof 22, 5081 CB Hilvarenbeek.

De toegang is gratis. Van harte welkom!

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts