zondag 16 februari, 2020
Locatie:Kerk
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Winanda de Vroe

Het is vandaag een bijzondere dienst, want we nemen afscheid van een ouderling en er worden twee ouderlingen bevestigd.

Op het leesrooster staat Exodus 2:1-10. De farao van Egypte heeft bevolen dat alle Hebreeuwse jongetjes in de rivier gegooid moeten worden. Mirjam legt haar broertje in een biezen mandje tussen het riet bij de rivier. De dochter van de farao vindt het jongetje, laat hem voeden, neemt hem mee naar het paleis en noemt hem Mozes.

De collectes zijn voor de diaconie en voor het werk van onze kerk: speciaal voor Kerk op Schoot.

Er is jeugdkerk, kindernevendienst en crèche.

« Agendaoverzicht

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland