Kerkdienst

zondag 16 augustus, 2020
Locatie:Kerk en online
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Willemien Roobol uit Nieuwe Niekerk.

De eerste collecte is voor UAF. UAF ondersteunt en begeleidt jaarlijks zo’n vierduizend gevluchte studenten en professionals. Lees meer. De tweede collecte is voor het werk van onze kerk.

Er is geen kindernevendienst. Wel is er voor de kinderen pakketje met verhalen en puzzels waarmee ze zelf aan de slag kunnen tijdens de dienst. Er is wel crèche voor de allerkleinsten.

Let op: u moet zich aanmelden voor deze dienst. Mail voor meer informatie naar scriba@pkn-oisterwijk.nl.

« Agendaoverzicht

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer