zondag 21 maart, 2021
Locatie:Uitsluitend online
Tijd:10:15

Het is de vijfde zondag in de 40dagentijd. Voorganger is ds Rick Radstake uit Rotterdam.

Vier mee op www.kerkdienstgemist.nl.

Liturgie 21 maart 2021

Collectes
De eerste collecte is bestemd voor de Voedselbank. Maak je gift over op NL02 RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestantse Kerk Oisterwijk, onder vermelding van ‘Voedselbank’.
De tweede collecte is voor het werk van onze kerk. Maak je gift over op NL10 RABO 0373 711 581 t.n.v. CvK Protestantse Gemeente Oisterwijk onder vermelding van ‘21 maart’.

« Agendaoverzicht

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland