zondag 27 juni, 2021
Locatie:Kerk en online
Tijd:10:15

Voorganger is pastor Lianne van der Wel.  Liturgie 27 juni 2021

Voor deze dienst moet je je aanmelden. Doe dat door een mail te sturen naar reserveren@pkn-oisterwijk.nl.

Zet in de mail met hoeveel volwassenen je komt, hoeveel kinderen je meeneemt en in welke leeftijdscategorie. Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag om 18:00 uur.

Je kunt ook online meevieren via kerkdienstgemist.nl.

Collectes
De eerste collecte is bestemd voor UAF. Deze stichting helpt vluchtelingen bij bij het vinden van een studie of baan. Maak je gift over op NL02 RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestantse Kerk Oisterwijk, onder vermelding van ‘UAF’.
De tweede collecte is voor het werk van onze kerk. Maak je gift over op NL10 RABO 0373 711 581 t.n.v. CvK Protestantse Gemeente Oisterwijk onder vermelding van ‘20 juni’.

« Agendaoverzicht

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers