zondag 08 augustus, 2021
Locatie:Kerk en online
Tijd:10:15

Voorganger is Mattijs Jonker.

Voor deze dienst moet je je aanmelden. Doe dat door een mail te sturen naar reserveren@pkn-oisterwijk.nl. Zet in de mail met hoeveel volwassenen je komt, hoeveel kinderen je meeneemt en in welke leeftijdscategorie. Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag om 18:00 uur.

Je kunt ook online meevieren via kerkdienstgemist.nl.

> Open hier de liturgie van 8 augustus 2021

Collectes
De eerste collecte is bestemd voor de Diaconie. Maak je gift over op NL02 RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestantse Kerk Oisterwijk, onder vermelding van ‘8 augustus’.
De tweede collecte is voor het werk van onze kerk. Maak je gift over op NL10 RABO 0373 711 581 t.n.v. CvK Protestantse Gemeente Oisterwijk onder vermelding van ‘8 augustus’.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts