zondag 15 mei, 2022
Locatie:Kerk en online
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Winanda de Vroe.

We staan vandaag onder meer stil bij enkele verschuivingen in de kerkenraad. ouderling Jan Baan neemt de rol van voorzitter van de kerkenraad op zicht. De huidige voorzitter, Jan Marcelis, wordt diaken.

Je kunt ook meevieren via kerkdienstgemist.nl.

> Open hier de liturgie van 15 mei 2022

Collecte
De eerste collecte is bestemd voor ons project in Moldavië. Maak je gift over op NL02 RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestantse Kerk Oisterwijk, onder vermelding van ‘Moldavië’.
De tweede collecte is voor het werk van onze kerk. Maak je gift over op NL10 RABO 0373 711 581 t.n.v. CvK Protestantse Gemeente Oisterwijk onder vermelding van ‘15 mei’.

« Agendaoverzicht

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers