zondag 10 juli, 2022
Locatie:Kerk en online
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Stef Jumelet.

Je kunt ook meevieren via kerkdienstgemist.nl.

Open de liturgie van 10 juli 2022

De eerste collecte is bestemd voor  de diaconie. Maak je gift over op NL02 RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestantse Kerk Oisterwijk, onder vermelding van ‘10 juli’.
De tweede collecte is voor de pioniersplekken in Waalwijk en Tilburg. Maak je gift over op NL10 RABO 0373 711 581 t.n.v. CvK Protestantse Gemeente Oisterwijk onder vermelding van ‘Pionieren’.

« Agendaoverzicht

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma