zondag 14 augustus, 2022
Locatie:Kerk en online
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Betty Gras.

Je kunt ook meevieren via kerkdienstgemist.nl.

Download hier de liturgie.

Let op: In de zomer is er geen kindernevendienst en geen crèche. Voor de kinderen is er wel een zomer-doe-boek, zodat ze tijdens de dienst kunnen kleuren, puzzelen en lezen.

Collecte

De eerste collecte is bestemd voor UAF, de organisatie die zich inzet voor de ontwikkeling van gevluchte studenten en professionals en hun integratie op de Nederlandse arbeidsmarkt. Maak je gift over op NL02 RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestantse Kerk Oisterwijk, onder vermelding van ‘UAF’.
De tweede collecte is voor het werk van onze kerk. Maak je gift over op NL10 RABO 0373 711 581 t.n.v. CvK Protestantse Gemeente Oisterwijk onder vermelding van ‘14 augustus’.

« Agendaoverzicht

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer