Kerkdienst

zondag 18 september, 2022
Locatie:Kerk en online
Tijd:10:15

Voorganger is drs. W. van der Wouw.

Je kunt ook meevieren via kerkdienstgemist.nl.

Open de liturgie van 18 september 2022

De eerste collecte is bestemd voor de diaconie. Maak je gift over op NL02 RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestantse Kerk Oisterwijk, onder vermelding van ‘18 september’.
De tweede collecte is voor het werk van onze kerk. Maak je gift over op NL10 RABO 0373 711 581 t.n.v. CvK Protestantse Gemeente Oisterwijk onder vermelding van ‘18 september’.

« Agendaoverzicht

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz