Kerkdienst – familieviering

zondag 12 februari, 2023
Locatie:Kerk en online
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Winanda de Vroe.

Het is vandaag een familieviering met als thema de weduwe van Sarefat uit 1 Koningen 17:8-24.

Ga je met ons mee op ontdekkingstocht? Een familieviering is een viering waarbij er diverse activiteiten zijn voor jong en oud. Door te ‘doen’ gaan we aan de slag met een Bijbels verhaal en ontdekken we wat het voor ons leven kan betekenen.

Kiezen tussen gezond eten of een douche; tussen de verwarming aan of nieuwe kleren: steeds meer mensen in Nederland leven in armoede en dat kan je leven beïnvloeden. Ieder mens telt! Tijdens deze familieviering staat een verhaal centraal van iemand die arm is en toch deel van wat ze heeft. En… er is genoeg! Hoe ga jij om met je geld en de spullen die je hebt? Na de dienst is er een Brabantse koffietafel.

Je kunt ook online meevieren via kerkdienstgemist.nl.

Open de liturgie van 12 februari 2023

« Agendaoverzicht

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag