Kerkdienst: Goede Vrijdag

vrijdag 15 april, 2022
Locatie:Kerk en online
Tijd:20:00

Voorganger is ds. Winanda de Vroe.

Een viering met staties van de kruisweg uit de Heilige Hartenkerk in Den Bosch. De staties zijn van de kunstenaar Willy Schoonenberg. Tijdens de viering leggen we met elkaar de Kruisweg af. Biddend, zingend, luisterend en kijkend staan we stil bij het lijden van Christus door symbolisch de weg – de ‘kruisweg’ – af te leggen die hij op zijn sterfdag ging. De kruisweg telt veertien lijdenstaferelen, de zogenoemde staties.

Je kunt meevieren via kerkdienstgemist.nl.

> Open hier de liturgie van 15 april 2022 – Goede Vrijdag

Er is geen collecte.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts