Kerkdienst – oogstdienst

zondag 06 november, 2022
Locatie:Kerk
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Winanda de Vroe.

Je kunt de dienst ook online meevieren via kerkdienstgemist.nl

Open de liturgie van 6 november 2022

Inmiddels is het een traditie in onze gemeente om de gaven van het land na afloop van de kerkdienst te verkopen en de opbrengst te delen met hen die het niet zo goed hebben als wij. We roepen je daarom op om je eigen oogst en gaven mee te nemen. De opbrengst is ook dit jaar voor de kinderen van het AZC in Oisterwijk. Na afloop wordt de oogst verkocht voor dit goede doel.

Bij oogst kun je denken aan: spullen uit je moestuin, fruit, jam, zelfgemaakte soep, hapjes, koekjes, cake of taart, herfststukjes, fles wijn, adventskransen ed. Je kunt ook je nagels laten lakken en cupcakes versieren. Zo kun je de kinderen van het AZC blij maken én zelf met iets moois of lekkers weer naar huis gaan!

Een gift kan ook

Uiteraard kun je ook alleen een gift overmaken op de rekening van de Diaconie, o.v.v. oogstdienst NL02 RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestantse Kerk Oisterwijk. Tijdens de oogstmarkt kun je contant, met de QR-code op je mobiel of met een tikkie betalen.

We hopen je op 6 november te zien!

De kinderen en leiding van de kinderkerk

« Agendaoverzicht

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma