Kerkdienst: Palmpasen

zondag 14 april, 2019
Locatie:Kerk
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Stef Jumelet uit Zaltbommel.

Het is vandaag Palmpasen. We horen het verhaal van de intocht van Jezus in Jeruzalem. De mensen daar langs de weg weten het zeker: Jezus zal een nieuw begin maken. Daarom juichen ze hem toe als een koning. Deze zondag staat in het teken van palmtakken en vrolijke liederen. (Lucas 19:29-40)

De collectes zijn voor de diaconie en voor het jeugdwerk van de landelijke kerk.

Er is kindernevendienst en crèche.

« Agendaoverzicht

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers