Kerkdienst: Pasen

Locatie:Kerk
Tijd:10:15

De Opstanding – Feestelijke Paasdienst -Binnendragen nieuwe brandende Paaskaars

De Paaskaars, het licht van Pasen wordt binnengedragen. We vieren de opstanding van Christus: het is feest in de kerk. Een nieuw begin.

Voorganger is ds. Winanda de Vroe.

De collectes zijn voor het Kerk in Actie-project in Moldavië, en voor het werk van onze eigen kerk.

Er is jeugdkerk, kindernevendienst en crèche.

Voorafgaan aan de dienst is er om 9.00 uur een paasontbijt in De Voorhof. Kinderen zijn vanaf 8.30 uur welkom om eieren te schilderen.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts