Pinksterfietstocht

maandag 24 mei, 2021
Locatie:Start bij de kerk
Tijd:Tussen 13.00 en 16.00

De ZWO/Diaconie organiseert een fietstocht om geld in te zamelen voor ons Kerk in Actie-project in Moldavië. Fietst u ook weer mee?

Tussen 13 uur en 16 uur kunt u starten vanaf de kerk op een afgesproken tijdsstip. U kunt weer kiezen uit een korte afstand en een lange afstand. Onderweg krijgt u wat opdrachten mee. Bovendien is er een prijsje te winnen.

Hoe doet u mee?

Schrijf u vóór 20 mei in door een mailtje te sturen naar zwo-oisterwijk@hotmail.com. Of bel Marieke Traksel op 06 – 21 65 61 26.

Zet in de mail op welk tijdstip tussen 13 en 16 uur u wilt starten. In verband met corona en de drukte zorgen we voor een goede spreiding van fietsers over de route. Zet ook in de mail of u de lange of de korte afstand wilt fietsen.

Voor 5 euro (meer mag ook!) per routebeschrijving sturen wij deze per e-mail naar u toe. Maak vervolgens uw bijdrage over op NL02RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestante kerk o.v.v. fietstocht op 24 mei 2021.

Kunt u niet mee fietsen maar wilt u ons wel steunen?

Heel graag! Stort uw bijdrage op bovenstaand rekeningnummer.

Bij slecht weer stellen we de fietstocht uit.

« Agendaoverzicht

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer