Pinksterviering

zondag 23 mei, 2021
Locatie:Natuurtheater Oisterwijk
Tijd:11:00

Vorig jaar kon de Pinksterdienst in het Natuurtheater niet doorgaan, maar dit jaar wel! Het is de eerste zondag sinds lange tijd dat we elkaar weer kunnen ontmoeten. Wat mooi om nu samen het feest van de Heilige Geest te kunnen vieren…

Waai nu, Geest, waai,
Vuur ons aan en waai.

De dienst op zondag 23 mei begint om 11.00 uur in het Natuurtheater, Gemullehoekenweg 147, 5062 SB Oisterwijk. Voorganger is ds. Winanda de Vroe. Je hoeft je vooraf niet aan te melden. Ter plekke noteren we je naam en telefoonnummer op een lijst. We vragen je ook om op anderhalve meter van anderen te gaan zitten.

Weersverwachting
De weersverwachting is redelijk: fris, maar waarschijnlijk wel droog. Trek dus lekker warme kleding aan en twee paar sokken, en neem voor de zekerheid een paraplu mee.

Koffie drinken
Na afloop drinken we koffie in het Natuurtheater zelf. Zo hoeven we niet naar De Rode Lelie te lopen en zijn er zo min mogelijk verplaatsingen.

Tot zondag!

P.S. Is het voor jou niet mogelijk om naar het Natuurtheater te komen? Kijk dan om 09.30 uur naar de Pinksterviering vanuit de Protestantse gemeente Tilburg via www.pkn-tilburg.nl.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts