Sirkelslag KIDS | Geannuleerd

vrijdag 20 november, 2020
Locatie:Rotonde
Tijd:19:30

Op 20 november 19:30 spelen we weer Sirkelslag KIDS! We volgen de apostel Paulus tijdens zijn rondreis om het goede verhaal van Jezus en God te delen. Paulus kennen jullie natuurlijk van alle brieven die hij heeft geschreven. En de hulp aan nieuwe gelovigen en kerken.

Maar hij deed veel meer dan rustig brieven schrijven en verhalen vertellen. Ja, hij maakte spannende reizen naar verre landen en onbekende steden. Hij werd gevangen genomen en belandde in bijzondere en spannende situaties. Toch stopte hij niet om te vertellen over Jezus en God. Stappen jullie dit jaar tijdens Sirkelslag KIDS met Paulus in de boot om een spannende reis te maken?

Volhouders
Net als andere jaren gaat het in deze editie weer om moed, creativiteit, kennis, snelheid en inzicht. Want alleen de echte volhouders kunnen deze reis tot een goed einde volbrengen!

Aanmelden
Ben jij tussen 8 en 12 jaar en wil je meespelen? Natuurlijk mag je ook je vriendje of vriendinnetje meenemen. Geef je op voor 14 november bij Dorien via jeugdouderling@pkn-oisterwijk.nl.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts