Sirkerslag kids

vrijdag 15 november, 2019
Locatie:De Rotonde
Tijd:18:30-21:00

Sirkelslag Kids is een avond vol spanning en lol, waar creativiteit, snelheid, behendigheid en slimheid gevraagd wordt, maar vooral ook: teamwork! Tijdens deze avond strijden honderden kindergroepen uit kerken in het hele land tegen elkaar in een interactief spel.

Dus: ben je tussen de 8 en 12 jaar en heb je zin in een avond vol spel en spanning, meld je dan aan bij oomsjudith@gmail.com of of de intekenlijst in de kindernevendienstruimte. En hoe meer kinderen, hoe leuker, dus vraag gerust je vrienden mee!

We beginnen om 18.30 uur met frietjes eten en om 19.30 begint het spel.

« Agendaoverzicht

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz