Taizé-viering

zaterdag 02 april, 2022
Locatie:H. Nicolaaskerk Helvoirt
Tijd:19:00

Deze oecumenische Taizéviering staat in het teken van ‘Wijsheid’.  Het Taizékoor Lumen Cordium uit Helvoirt neemt de aanwezigen mee in het zingen van de prachtige vierstemmige oecumenische gezangen. Het koor wordt ondersteund door diverse instrumentalisten.

De kerk is open vanaf 18.30 uur. Er wordt om 18.45 met aanwezigen en koor ingezongen en om 19.00 uur begint de viering. Locatie: H. Nicolaaskerk, Kastanjelaan 16 in Helvoirt. Na afloop is iedereen achter in de kerk welkom om na te praten en elkaar te ontmoeten bij koffie of thee. Voor kinderen is er limonade.

Een vrijwillige gift aan het einde van de viering wordt zeer op prijs gesteld. Financiële ondersteuning kan ook door een gift over te maken op de bankrekening van Stichting ‘Taizé Helvoirt‘ NL 73 RABO 0330 9747 69.

> Meer informatie over de Taizé-vieringen in Helvoirt

« Agendaoverzicht

Als Diaken heb je een belangrijke rol binnen de gemeente. Zeker in een tijd waarin onrecht, geweld en armoede hoogtij vieren. Zelf ben ik als Diaken meer een doener en vind het fijn als ik daadwerkelijk iets kan betekenen voor iemand die het nodig heeft. Omzien naar elkaar is daarbij een basisvoorwaarde. Niet alleen binnen onze eigen gemeente maar ook daarbuiten, landelijk én wereldwijd.

Jantsje Bakkeren