Taizé-viering

zaterdag 15 april, 2023
Locatie:H. Nicolaaskerk, Helvoirt
Tijd:19:00

Een oecumenische Taizéviering, georganiseerd door de ‘Stichting Taizé Helvoirt’ in nauwe samenwerking met het Taizékoor ‘Lumen Cordium’ en ondersteund door instrumentalisten. Het thema is ‘schoonheid’.

Bij de Taizéliederen dringen – door de herhalingen – zowel de teksten als de muziek tot ons binnenste door, waardoor we diep geroerd kunnen worden. Een ware schoonheid.

Plaats: H. Nicolaaskerk aan de Kastanjelaan 16 te Helvoirt
Datum: zaterdag 15 april 2023
18.30: Welkom
18.45: Inzingen met het Taizékoor
19.00: Aanvang

Na de viering staat achter in de kerk een mandje voor je vrijwillige gift.

Voor meer informatie: www.taizehelvoirt.nl

« Agendaoverzicht

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz