Thema in de Tent

dinsdag 28 juni, 2022
Locatie:Binnenplaats kerk
Tijd:14.30 -16.00

Het thema is dit keer: ‘Joden in Oisterwijk’. Kees Welmers vertelt over een vergeten joodse gemeenschap in Oisterwijk met een eigen kerk.

We hebben een gezellig samenzijn, met na het eerste kopje koffie of thee de inleiding op het thema. Daarna is er de mogelijkheid om hier met elkaar over door te praten onder het genot van een tweede kopje koffie of thee en wat lekkers. Om de kosten te dekken wordt een vrijwillige bijdrage gevraagd.

Iedereen is welkom! In verband met de organisatie wel graag even opgeven via omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl of telefonisch via Ivon Withaar, telefoon 06 – 21 68 67 76.

« Agendaoverzicht

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz