Oogstdienst 2015

Zondag 8 november was de jaarlijkse oogstdienst. Velen hadden een  deel van hun “oogst” naar de kerk meegenomen. Tijdens de dienst sprak Pieter Broeke over het KIA project in India, dat door onze gemeente wordt ondersteund. Hij was daar vorig jaar met enkele andere jongeren enige tijd geweest.

De opbrengst van de verkoop van de oogst gaat naar dit project. Ieder had daardoor een goed beeld van de noodzaak van dit project. Mede dankzij de kinderen en leiding van de Kindernevendienst, die achter de kramen stonden, was de opbrengst een succes.
« Overzicht

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland