Kerkdienst

zondag 11 juni, 2023
Locatie:Kerk en online
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Sietske Blok.

De eerste collecte is voor het Kerk in Actie-project in Libanon dat we samen met de gemeentes Tilburg, Hilvarenbeek en Vught steunen. De tweede collecte voor het werk van onze kerk.

Je kunt ook online meevieren via kerkdienstgemist.nl.

> Open de liturgie van 11 juni 2023

Na de dienst kun je bij de koffie een stukje taart kopen die is gebakken door gemeenteleden. De opbrengst van de taartverkoop gaat ook naar het project in Libanon.

« Agendaoverzicht

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma