Coronaviering

In de coronacrisis die half maart 2020 in Nederland begon heeft veel impact op het kerkleven. Tijdens lockdowns zijn er alleen online vieringen. In andere periodes is het mogelijk om met 30 mensen samen te komen, waarbij we de anderhalve meter afstand tot elkaar houden en mondkapjes dragen. Ook wordt er niet gezongen tijdens de vieringen.

Onze kerkdiensten zijn altijd mee te maken via www.kerkdienstgemist.nl

De liturgie die bij de betreffende dienst hoort vind je op de startpagina of bij de betreffende dienst in de agenda.

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland