Kerkblad Samen op Weg

Een aantal keer per jaar verschijnt ons Kerkblad “Samen op Weg”. Dit aan huis bezorgde magazine bevat diverse vaste rubrieken, waaronder ‘Uit de pastorie’, ‘gemeenteberichten’, ‘agenda’ en komende activiteiten. Naast de vaste rubrieken zijn er ook interessant ingestuurde artikelen te vinden, aankondigingen of verslagen (met foto’s) van diverse activiteiten. Kopij graag aanleveren via: sow@pkn-oisterwijk.nl

Aanmelden en kosten

Het abonnementsgeld voor ‘Samen op Weg’ is minimaal € 25,- per  jaar. Mocht u meer willen bijdragen, dan is dat zeer welkom. U kunt  het bedrag overmaken  rekeningnummer  NL89RABO0181681005, Protestantse Gemeente Oisterwijk, inzake Kerkblad SOW te Oisterwijk.

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers