Schuif aan bij de aanschuiftafel

vrijdag 26 mei 2023

Tijdens de eerste Thema in de Tent-bijeenkomst vertelden Karin en Eric Rentmeester van Sociaal Huis Oisterwijk over de aanschuiftafel. Op dinsdagmiddag 6 juni kan iedereen die dat wil ook aanschuiven aan deze tafel. Je bent van harte welkom!

De Aanschuiftafel is begonnen in de coronatijd. De tafel is bedoeld om mensen met elkaar in verbinding te brengen. Het gaat om ontmoeting onder het genot van een hapje en een drankje bij één van de lokale horecaondernemers. Dit gebeurt voornamelijk in de daluren van een restaurant. Er wordt een bijdrage in de kosten gevraagd van 3,50 euro per persoon.

6 juni 15.00 uur

We hebben met Karin en Eric afgesproken dat we met een groep vanuit onze kerkgemeenschap op 6 juni om 15 uur mee willen doen met de Aanschuiftafel. De locatie is nog niet bekend, maar het is in ieder geval in Oisterwijk. Schuif je ook aan? Laat dit dan voor 1 juni weten aan Lianne van der Wel via pastorliannevanderwel@ziggo.nl of telefonisch. Je hoort dan snel bij welke horecagelegenheid we aanschuiven.

Andere data

Kun je niet mee op 6 juni? Dan is het ook mogelijk op andere data deel te nemen. Informatie hierover vind je op de website van stichting Sociaal Huis Oisterwijk www.sociaalhuisoisterwijk.nl/activiteiten

Lianne van der Wel

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts