Afscheid kerkenraadsleden

vrijdag 19 januari 2024

Afgelopen dinsdag hebben jeugdouderling Floortje Weug-Verhoek en scriba Marjan van Wijngaarden tijdens de kerkenraadsvergadering afscheid genomen. Zij stoppen als kerkenraadslid.

Sinds de zomer heeft Herma Apperloo al warmgedraaid, maar vanaf nu is zij dus de officiële scriba. Marjan blijft wel de website en de nieuwsbrief doen. Heb je daar berichten voor of wil je er vragen over stellen, mail dan voortaan naar mj.van.wijngaarden@hetnet.nl

Floortje en Marjan worden officieel van hun taak ontheven in de kerkdienst van 28 januari.

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma