Kinderconcert met Marcel Zimmer

zondag 21 januari 2024

Op zondagmiddag 3 maart organiseren leden van onze gemeente en van de stichting vrienden van de Joannes een kinderconcert met Marcel Zimmer in Den Boogaard in Moergestel.

Het concert is gratis en alle kinderen – kerkelijk of niet – uit Oisterwijk, Moergestel en omgeving zijn van harte uitgenodigd. Het wordt een feestelijke kindermiddag met een afwisselend programma van muziek, bewegen, sketches en goocheltrucjes.

Het kinderconcert begint om 14.30 uur en duurt ongeveer een uur. De zaal is open vanaf 14:00 uur en na afloop is er drinken met iets lekkers voor iedereen. Voor de allerkleinsten is er opvang.

Je bent van harte uitgenodigd, met je kinderen, kleinkinderen, nichtjes of neefjes, buurkinderen of wie je er ook voor wil uitnodigen. Reserveer alvast kaarten op www.pkn-oisterwijk.nl/kinderconcert.

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts