Rode loper voor de vrijwilligers

zondag 21 januari 2024

Op 20 januari was de rode loper voor de kerk uitgerold. Niet voor een bruiloft of expositie, maar voor de vrijwilligers van onze kerk. Zij waren uitgenodigd voor een feestelijke vrijwilligersmiddag als dank voor hun enorme inzet voor de kerk.

Bij binnenkomst werden de vrijwilligers hartelijk ontvangen. Zelfs hun jas werd voor ze opgehangen! Na een kopje koffie verplaatste iedereen zich naar de zaal. Daar heette Jan Baan, voorzitter van de kerkenraad, iedereen welkom. Hij bedankte iedereen voor het werk voor onze kerk. Zonder vrijwilligers zijn we nergens!

Bingo!

Toen was het tijd voor Bingo! Dat gebeurde onder leiding van Priscilla Berendse die de aanwezigen door de cijfertjes heen loodste. Er werden mooie prijzen gewonnen, en vooral de onderlinge gesprekken tussen de rondes door leverde veel gezelligheid op. Zeker ook dankzij de lekkere drankjes en snacks.

Soep en worstenbroodjes

De bijeenkomst werd afgesloten met soep en worstenbroodjes. Het was een mooie bijeenkomst, geweldig georganiseerd door Jantsje Bakkeren, Marcel en Priscilla Berendse, en Mieke Santegoets. Hartelijk dank daarvoor! Volgend jaar weer?

>Bekijk hier alle foto’s

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer