Meld je aan voor het Paasontbijt

vrijdag 22 maart 2024

Het is een mooie traditie: op eerste Paasdag, zondag 31 maart, gaan we gezellig samen ontbijten. We nodigen je van harte uit voor dit Paasontbijt! We genieten dan met z’n allen van een heerlijk ontbijt met eieren die de kinderen beschilderd hebben.

Vanaf 8:30 uur mogen de kinderen aan de slag met het schilderen en versieren van de paaseieren. Om 9:00 uur start het feestelijke ontbijt.

Ontbijt je gezellig mee?

Inschrijven kan via de intekenlijst in de hal van de kerk. Je kunt ook een mailtje sturen naar jeugdouderling Dorien via jeugdouderling@pkn-oisterwijk.nl. Voor het ontbijt wordt een vrijwillige bijdrage gevraagd voor de gemaakte kosten. Wat er dan nog overblijft gaat naar Kerk in Actie.

Als Diaken heb je een belangrijke rol binnen de gemeente. Zeker in een tijd waarin onrecht, geweld en armoede hoogtij vieren. Zelf ben ik als Diaken meer een doener en vind het fijn als ik daadwerkelijk iets kan betekenen voor iemand die het nodig heeft. Omzien naar elkaar is daarbij een basisvoorwaarde. Niet alleen binnen onze eigen gemeente maar ook daarbuiten, landelijk én wereldwijd.

Jantsje Bakkeren