Ontmoeting met Vita Tilburg

vrijdag 26 april 2024

Op donderdag 23 mei organiseren we om 20.00 uur een ontmoeting met pioniersplek Vita Tilburg. De avond vindt plaats in het Kapucijnenklooster, Korvelseweg 165 in Tilburg. Leuk om daar ook eens een kijkje te nemen. Je kunt parkeren op het terrein van het klooster.

Vita Tilburg is een pioniersplek. Samen met de gemeentes Tilburg en Hilvarenbeek, én de Ontmoetingskerk in Tilburg en de GKIN-gemeenschap (Indonesische kerk) steunen we deze plek in Tilburg. Al deze gemeentes zijn uitgenodigd voor de avond van 23 mei.

Werkvorm

Het wordt een avond waarop pioniers Anneriet en Jan Boonen hun ervaringen delen. Ook is ruimte voor uitwisseling en vragen. Daarnaast gaan we zelf ook aan de slag met een werkvorm, waarin je ervaart hoe studenten (de doelgroep van Vita Tilburg) de stilte kunnen zoeken. We ronden af met een drankje.

Parkeren

Parkeren kan op het terrein van het klooster. Rij de oprijlaan in, dan zie je de parkeerplaats aan de rechterhand.

Aanmelden

Kom je ook? Van harte welkom! Meld je uiterlijk 18 mei wel even aan bij de scriba via scriba@pkn-oisterwijk.nl.

> Meer over Vita Tilburg

Beeld: Vita Tilburg

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma