Voor wie steek jij een kaarsje aan?

woensdag 16 oktober 2019

Op zaterdag 2 november is het Allerzielen. Dan stellen wij onze kerk open voor iedereen in Oisterwijk die een geliefde heeft verloren.

Tussen 17.00 en 18.30 uur kan iedereen die dat wil in onze kerk een kaarsje aansteken en stilstaan bij degene die wordt gemist.

Kerk voor iedereen

Op deze manier laten we zien dat we een kerk willen zijn voor iedereen. Vertel dus aan uw buren, vrienden en bekenden dat ze op 2 november onze kerk (helemaal vrijblijvend) kunnen binnenlopen om een kaarsje aan te steken.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer