Online viering: Pasen

zondag 12 april, 2020
Locatie:Website
Tijd:10:15

De Heer is waarlijk opgestaan!

In deze moeilijke tijd kunnen we niet naar de kerk. Toch vieren we vandaag samen Pasen. Dat doen we met een online viering, die is voorbereid door ds. Winanda de Vroe en pastor Lianne van der Wel.

Als u iets wilt geven aan de collectes: ze zijn voor Kerk in Actie/Kinderen in de Knel en voor het werk van onze kerk.

Helaas kan het traditionele Paasontbijt in de kerk niet doorgaan. Maar we hopen dat u er ook thuis een feestelijke dag van maakt.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts