Online uitzenden van de kerkdienst

woensdag 30 september 2020

Afgelopen zondag hebben voor het eerst getest met het uitzenden van de dienst via kerkdienstgemist in plaats van via youtube. (De stream via YouTube gaf de laatste weken regelmatig problemen)

Eenvoudigere manier van online mee-vieren
Ga naar onze website https://www.pkn-oisterwijk.nl. Klik vervolgens de kerkdienst aan uit de agenda.

Op de pagina van de kerkdienst treft u informatie over de dienst en kunt u de liturgie downloaden. Daarna kunt u doorklikken naar de website van kerkdienstgemist. Achteraf terugkijken gaat via dezelfde link.

Het is ook mogelijk om de app van kerkdienstgemist te installeren op jouw tablet of telefoon. Deze app heeft bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om te chromecasten naar uw televisie.

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers