Pinksterviering in Natuurtheater Oisterwijk

donderdag 26 mei 2022

Ook dit jaar vieren we weer Pinksteren in het Natuurtheater. Is er een mooiere omgeving denkbaar om de geest neer te laten dalen? We beginnen om 11.00 uur!

Het thema van de oecumenische Pinksterviering is: Veerkracht! Na deze stille jaren hebben we die veerkracht hard nodig. Hoe kunnen we die veerkracht ook aan kinderen laten zien? Voorganger is ds. Winanda de Vroe.

Sociaal Huis Oisterwijk

Voor de collecte sluiten we bij die veerkracht aan door het Sociaal Huis Oisterwijk te steunen. Zij helpen steeds weer mensen die het nodig hebben. En dit jaar extra de Oekraïeners die hier geland zijn. Help je mee?

Meezingliederen

We hebben mooie popliedjes, zoals You raise me up, en meezingliederen uitgezocht. Iedereen, jong en oud, nieuwsgierig of vertrouwd, is van harte uitgenodigd om met ons mee te vieren! Er is extra aandacht voor de kinderen.

Het adres: Natuurtheater Oisterwijk, Gemullehoekenweg 147 in Oisterwijk

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag