THEMA in de TENT

dinsdag 09 augustus 2022

Op dinsdagmiddag 23 augustus is alweer de laatste bijeenkomst van ‘THEMA in de TENT’ van het zomerseizoen 2022.
We kunnen luisteren naar Karin en Eric Rentmeester. Zij vertellen over de activiteiten van het Sociaal Huis en de maatschappelijke projecten op de locatie in Haaren. Misschien leuk om te vermelden dat de collecte tijdens de Pinksterviering in het natuurtheater voor het Sociaal huis was. Zo kunnen we meer te weten komen over wat er in het Sociaal huis georganiseerd wordt.
De bijeenkomst is van 14.30-16 uur.

Voor de organisatie is het prettig om ongeveer te weten hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn. Opgave via omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl of Ivon Withaar of Lianne van der Wel.
Van harte welkom!

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag