Zondagmiddag: Pinkstervesper

woensdag 16 mei 2018

Op zondagochtend gaat u natuurlijk naar de Pinksterdienst in het Natuurtheater in Oisterwijk. Maar op zondagmiddag om 17.00 uur organiseren we nog een korte Pinksterviering voor iedereen die er ’s morgens in het Natuurtheater niet bij kon zijn. Én voor iedereen die nog een keer stil wil staan bij het bijzondere feest van Pinksteren. Iedereen is van harte welkom!

De viering is voorbereid door Cisca Jagers, Jan Marcelis, Joop Vlottes en Marjan van Wijngaarden. Organist is Ton Akkermans.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer