Hemelvaartsontbijt

donderdag 18 mei, 2023
Locatie:PKN Hilvarenbeek
Tijd:09:00

Donderdag 18 mei is het Hemelvaartsdag, en dat vieren we traditiegetrouw samen met de gemeentes Tilburg en Hilvarenbeek. Dit jaar is de viering in Hilvarenbeek. En het wordt een heel bijzondere viering die is voorbereid door pioniersplek Vita in Tilburg. Onze gemeente ondersteunt deze pioniersplek. Leuk dus om nu ook ‘in het echt’ kennis met ze te maken!

Die dienst begint om 10.00 uur in de Andreaskerk, Vrijthof 22 in Hilvarenbeek. Het thema is ‘Sporen van God herkennen in je dagelijks leven’.

Ontbijt

Voorafgaand is er om 09.00 uur een gezellig gezamenlijk ontbijt. Ontbijt je mee? Schrijf je dan in op de lijst op de tafel in de van de kerk. Je kunt ook mailen scriba@pkn-oisterwijk.nl. Wil je wel naar de viering of het ontbijt komen, maar heb je geen vervoer? Ook dan kun je mailen naar de scriba.

« Agendaoverzicht

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz