Hemelvaartsviering

donderdag 18 mei, 2023
Locatie:PKN Hilvarenbeek
Tijd:10:00

Donderdag 18 mei is het Hemelvaartsdag, en dat vieren we traditiegetrouw samen met de gemeentes Tilburg en Hilvarenbeek. Dit jaar is de viering in Hilvarenbeek. En het wordt een heel bijzondere viering die is voorbereid door pioniersplek Vita in Tilburg. Onze gemeente ondersteunt deze pioniersplek. Leuk dus om nu ook ‘in het echt’ kennis met ze te maken!

Die dienst begint om 10.00 uur in de Andreaskerk, Vrijthof 22 in Hilvarenbeek. Het thema is ‘Sporen van God herkennen in je dagelijks leven’.

Ontbijt

Voorafgaand is er om 09.00 uur een gezellig gezamenlijk ontbijt. Ontbijt je mee? Schrijf je dan in op de lijst op de tafel in de van de kerk. Je kunt ook mailen scriba@pkn-oisterwijk.nl. Wil je wel naar de viering of het ontbijt komen, maar heb je geen vervoer? Ook dan kun je mailen naar de scriba.

« Agendaoverzicht

Als Diaken heb je een belangrijke rol binnen de gemeente. Zeker in een tijd waarin onrecht, geweld en armoede hoogtij vieren. Zelf ben ik als Diaken meer een doener en vind het fijn als ik daadwerkelijk iets kan betekenen voor iemand die het nodig heeft. Omzien naar elkaar is daarbij een basisvoorwaarde. Niet alleen binnen onze eigen gemeente maar ook daarbuiten, landelijk én wereldwijd.

Jantsje Bakkeren