zondag 23 juli, 2023
Locatie:Kerk
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Ds. Karen van Huisstede

De eerste collecte is voor de Diaconie. De tweede collecte is bestemd voor het werk van onze eigen kerk, en wel speciaal voor het kerkblad Samen op Weg.

Je kunt ook online meevieren via kerkdienstgemist.nl.

> Open de liturgie van 23 juli 2023

Let op: Tijdens de zomervakantie is er geen Kinderkerk. Maar je kinderen zijn natuurlijk nog steeds van harte welkom in de kerk. Er liggen verschillende doe-boeken voor ze klaar, waar ze uit kunnen kiezen. Op de tafel in de hal staat voor de dienst een mand klaar met mapjes, pennen, potloden en een klembord. Zo hebben ook de kinderen een fijne dienst!

« Agendaoverzicht

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers