Kerkdienst

Locatie:Kerk
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Ariaan Baan

De eerste collecte is voor de Kerk in Actie-zomerzending voor Ghana. De tweede collecte is bestemd voor het werk van onze eigen kerk.

Je kunt ook online meevieren via kerkdienstgemist.nl.

> Open de liturgie van 13 augustus 2023

Let op: er is in de zomervakantie geen Kinderkerk. Kinderen zijn natuurlijk wel van harte welkom. Er liggen voor hen zomerboekjes klaar met verhalen, puzzels, kleurplaten en spelletjes. Tijdens de dienst kunnen ze hiermee aan de slag. Het zomerboekje mogen ze mee naar huis nemen.

« Agendaoverzicht

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma