Kerkdienst | Familieviering

zondag 18 februari, 2024
Locatie:Kerk
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Winanda de Vroe. Het is de eerste zondag in de Veertigdagentijd.

Het is vandaag de eerste zondag van de Veertigdagentijd, en die vieren we met een familieviering. Dat is een viering waarbij er diverse activiteiten zijn voor jong en oud. Denk aan creatieve activiteiten, spel en verdieping. Door te doen gaan we aan de slag met een Bijbels thema en ontdekken we wat het voor ons leven kan betekenen. Het thema is ‘Wat goed dat jij er bent!’ We sluiten af met een gezamenlijk lunchbuffet waarbij iedereen wat meeneemt.

De eerste collecte is voor UAF. Deze organisatie zet zich in voor vluchteling-studenten, zodat zij de kans krijgen zich te ontwikkelen. De tweede collecte is voor het kinderconcert van Marcel Zimmer op zondagmiddag 3 maart in Moergestel.

Je kunt ook online meevieren via kerkdienstgemist.nl.

> Open de liturgie van zondag 18 februari

« Agendaoverzicht

Als Diaken heb je een belangrijke rol binnen de gemeente. Zeker in een tijd waarin onrecht, geweld en armoede hoogtij vieren. Zelf ben ik als Diaken meer een doener en vind het fijn als ik daadwerkelijk iets kan betekenen voor iemand die het nodig heeft. Omzien naar elkaar is daarbij een basisvoorwaarde. Niet alleen binnen onze eigen gemeente maar ook daarbuiten, landelijk én wereldwijd.

Jantsje Bakkeren