Kerkdienst – Palmpasen

zondag 24 maart, 2024
Locatie:Kerk
Tijd:10:15

Het is de zesde zondag van de Veertigdagentijd: Palmpasen! Voorganger is ds. Winanda de Vroe.

We volgen het project ‘Wat goed dat jij er bent’ van Kind op Zondag. Vandaag lezen we Marcus 11:1-11. Jezus rijdt op een ezel Jeruzalem binnen. De mensen zijn blij en roepen ‘Hosanna! Gezegend hij die die komt in de naam van de Heer!’

De eerste collecte is voor de diaconie. De tweede collecte is voor het werk van onze kerk, speciaal voor Kerk op Schoot.

Je kunt ook online meevieren via kerkdienstgemist.nl.

> Open de liturgie van zondag 24 maart

« Agendaoverzicht

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers