Pinksterviering Natuurtheater

zondag 28 mei, 2023
Locatie:Natuurtheater Oisterwijk
Tijd:11:00

We vieren in het natuurtheater dat het Pinksteren is. Het belooft zonnig weer te worden! Alles staat klaar om er een mooie dienst van te maken, voor jong en wat ouder.

Het thema is ‘Vonk van hoop’. We staan stil bij de verschillende facetten van hoop: als houvast, als nieuwe moed en elkaar helpen te hopen.

Mocht u wegens vervoersproblemen niet naar de dienst kunnen komen, dan kunt u contact opnemen met Marieke Traksel, telefoon 06-21656126 Iedereen is van harte uitgenodigd! We hopen u hier te zien. De dienst begint om 11.00 uur.

Het adres is Gemullehoekenweg 147.

De collecte is voor de Tilburgse Voedselbank.

« Agendaoverzicht

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz