O’Café

vrijdag 03 november, 2023
Locatie:Voorhof
Tijd:19:30

Het was lange tijd stil bij het O’Café, maar we gaan weer van start! Vooraf hebben we gepeild hoe iedereen de avond het liefste invult. Daarin bleken nogal wat verschillende wensen te zijn. Daarom starten we om 19.30 uur met een Bijbelstudie en vanaf 20.30 uur gaan we borrelen. Alle (jong)volwassenen tot ongeveer 55/60 jaar zijn van harte welkom om in een gezellige en ongedwongen sfeer te praten en te discussiëren over diverse geloofszaken en elkaar te ontmoeten.

Iedere eerste vrijdag van de maand ontmoeten we elkaar, met uitzondering van december en de zomermaanden.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts