Oecumenische viering ‘Op weg naar Kerstmis’

donderdag 21 december, 2023
Locatie:Kerk
Tijd:19:15

Een gezamenlijke viering van katholieken en protestanten. Het is een wens van pastor Ad Kennes, die ontstaan is uit zijn vriendschap met Joop Arnold in de Vloet: een oecumenische viering in de Protestantse Kerk. Door de lockdowns van 2020 en 2021 kon deze viering niet doorgaan.

Nu is het eindelijk zover: samen op weg naar Kerstmis. Het zou mooi zijn als er veel gemeenteleden en parochianen komen.

Van harte welkom op donderdag 21 december om 19.15 uur in de Protestantse Kerk.

« Agendaoverzicht

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers