Pinksterviering gaat door!

zondag 05 juni, 2022
Locatie:Natuurtheater Oisterwijk
Tijd:11:00

De Pinksterdienst in het Natuurtheater gaat vandaag gewoon door!

Neem wel een paraplu en/of regenjas mee, want misschien valt er nog een beetje miezerregen.

Ook dit jaar vieren we weer Pinksteren in het Natuurtheater. Is er een mooiere omgeving denkbaar om de geest neer te laten dalen? Het adres is Natuurtheater Oisterwijk, Gemullehoekenweg 147 in Oisterwijk.

Het thema van de oecumenische Pinksterviering is: Veerkracht! Na deze stille jaren hebben we die veerkracht hard nodig. Hoe kunnen we die veerkracht ook aan kinderen laten zien? Voorganger is ds. Winanda de Vroe.

Kom ook!
We hebben mooie popliedjes, zoals You raise me up, en meezingliederen uitgezocht. Iedereen, jong en oud, nieuwsgierig of vertrouwd, is van harte uitgenodigd om met ons mee te vieren! Er is extra aandacht voor de kinderen.

Collecte
Voor de collecte sluiten we bij die veerkracht aan door het Sociaal Huis Oisterwijk te steunen. Zij helpen steeds weer mensen die het nodig hebben. En dit jaar extra de Oekraïeners die hier geland zijn. Helpt u mee?

Wat als het regent?
We rekenen natuurlijk op goed weer, maar de voorspellingen zijn op dit moment nog niet heel erg gunstig. Daarom kun je zondagochtend vanaf ongeveer 08.30 uur op onze website lezen of de Pinksterviering plaatsvindt in het Natuurtheater, of dat we onverhoopt toch moeten verplaatsen naar de Joanneskerk, De Lind 50 in Oisterwijk.

Vervoer nodig?
Voor wie het lastig om naar het Natuurtheater te komen hebben we een haal- en brengservice georganiseerd. Als je naar de Pinksterviering wilt komen, maar je weet niet hoe, dan komen wij je ophalen. Mail of bel Jantsje Bakkeren via info@familiebakkeren.nl of 06-22856358.

Geen online dienst
In onze kerk is er zondag geen dienst. Ook wordt de dienst uit het Natuurtheater niet uitgezonden via internet.

« Agendaoverzicht

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland