Thema in de Tent

vrijdag 12 mei, 2023
Locatie:Binnenplaats kerk
Tijd:10:30 - 12:00

Het initiatief startte in coronatijd, maar bleek ook daarna een succes. Daarom starten we dit jaar weer met een nieuwe reeks ‘Thema in de Tent’-bijeenkomsten.

Vandaag komen Karin en Eric Rentmeester vertellen over  hun initiatief  ‘de Aanschuiftafel’. En het leuke is dat wie dat wil op dinsdagmiddag 6 juni zelf mee kan doen aan de Aanschuiftafel, als vervolg op deze ochtend. (Maar dat is geen verplichting natuurlijk.) Na het verhaal van Karin en Eric kunnen we erover doorpraten en elkaar verder ontmoeten. Rond 12 uur maken we de Tent weer leeg.

Meld je aan

Kom gezellig langs op 12 mei in de tent in de binnentuin van de Voorhof. Je bent van harte welkom! Het is wel handig als we weten hoeveel mensen we kunnen verwachten. Geef je daarom even op per mail via omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl of mondeling/telefonisch bij Lianne van der Wel.

« Agendaoverzicht

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma